A Használtautó kiemelkedett a kattintásverseny mezőnyéből, és mindenkit maga mögé utasított.

Nézzük a számokat! Szombaton: 1, hasznaltauto.hu 368 ezer látogató mellett 4.4 millió letöltés, 2, index.hu 1.2 millió látogatóval 3.68 millió letöltés 3, a videa.hu pedig 1.3 millió látogatóval 3.1 millió kattintás.
Vasárnap szinte ugyanaz a forgatókönyv valósult meg, és hasonló statisztikák születtek. Hétfőn, a közélet eseményeinek felgyorsulásával, az index.hu büszkén lépte át az 5 millió letöltést, míg a hasznaltauto.hu a második helyet foglalta el, a harmadik pozíciót pedig a 24.hu zárta.
A Gemius KTK mérés, vagyis a Közönség Tartalom Kutatás, egy innovatív online közönségmérési rendszer, amelyet a Gemius, egy nemzetközileg elismert piackutató és adatgyűjtő vállalat üzemeltet. Ez a rendszer lehetővé teszi a felhasználói szokások és preferenciák részletes elemzését, hozzájárulva ezzel a digitális tartalom hatékonyabb megértéséhez és optimalizálásához.
A Gemius KTK mérés, vagyis a Közönség Tartalom Kutatás, egy innovatív online közönségmérési rendszer, amelyet a Gemius, egy nemzetközileg elismert piackutató és adatgyűjtő vállalat üzemeltet. Ez a rendszer lehetővé teszi a felhasználói szokások és preferenciák részletes elemzését, hozzájárulva ezzel a digitális tartalom hatékonyabb megértéséhez és optimalizálásához.. Ez a mérés az internetes oldalak látogatottságát, közönségösszetételét és a felhasználói viselkedést elemzi.