Az Intel úgy döntött, hogy radikális lépésre szánja el magát, és teljesen átalakítaná marketingcsapatát.

Az új vezető úgy döntött, hogy egy külső szakértőt von be a feladat megvalósításába, ami arra is utalhat, hogy a cégen belül átszervezésre vagy leépítésre kerülhet sor.
Márciusban hírt adtunk arról, hogy Lip-Bu Tan kinevezése révén az Intel új elnök-vezérigazgatója lett. Az új vezető azonnal munkához látott, és több jelentős változtatás bevezetésével igyekszik növelni a vállalat hatékonyságát.
Az egyik legújabb lehetséges lépéséről az Oregon Live írt, ugyanis tervben van az Intel, marketingért felelős részlegének a teljes leépítése. Ezzel számos dolgozótól válhatna meg a Santa Clara-i óriáscég, ami egyben egyfajta cél is az idei évre nézve, hiszen vissza kell fogni a költekezést.
Marketing nélkül azonban nem maradhat egy ekkora vállalat, így a tervezett átalakítással párhuzamosan az Accenture nevű cég lesz megbízva az Intel marketingtevékenységének menedzselésével. Az Oregon Live beszámolója szerint a végső döntésre július 11-én lehet számítani, és ekkor kaphatják meg a marketingosztály dolgozói a végleges értesítést az elbocsátásukról.
A tervezett átalakulás célja, hogy hatékonyabb marketingstratégiát alakítson ki, mivel az Intel előző kampányai rendszerint nem hozták a várt eredményeket. Ha július 11-én az Accenture számára előnyös döntés születik, akkor az Intel új marketing tevékenységeit a Reinvention Services egység fogja irányítani. Ezen kívül, bizonyos alapvető feladatokat mesterséges intelligencia végez majd el az emberek helyett, így modernizálva a folyamatokat.