Az első példány megjelenése után azonnal nekiláttak a Cyan P1800 GT átdolgozásának.


A Cyan Racing versenyistálló által megálmodott P1800 Cyan kupé nem csupán egy klasszikus restomod átépítés, hanem egy modern technológiai csoda, amely az eredeti Volvo P1800 karosszériájára épül. A jármű szíve egy dinamikus 2,0 literes turbómotor, míg a könnyű karbon karosszériaelemek nemcsak a teljesítményt növelik, hanem a stílust is fokozzák. Elsősorban pályanapokra tervezték, így a designja spártai és funkcionális, azonban a tavaly bemutatott GT változat már a kényelmet is szem előtt tartja. Az első GT példány már Kalifornia napfényes útjain rója a kilométereket, míg a második, svéd megrendelőjének átadott autó újabb bizonyítéka a márka innovatív szellemének.

Ez a jármű nemcsak a szín- és kárpitválasztás terén mutat egyediséget, hanem a kipufogórendszer is teljesen újra lett álmodva, amely már sokkal csendesebb, mint az eredeti verzió. Érdekesség, hogy itt debütált a Minilite stílusú, központi kerékanyás 17 colos felni, amely még inkább a hatvanas-hetvenes évek hangulatát idézi meg a Cyan P1800 formavilágában. Az itt bemutatott konkrét példányt a megrendelője a maximális, 420 lóerős teljesítménnyel kérte, de korábban már előfordult, hogy valaki a 350 lóerős verzióval is elégedett volt.

Related posts