Mesterséges intelligenciával feljavított Barbie babák várhatók a játékboltok kínálatában.


A játékok intelligenciája folyamatosan fejlődik, így hamarosan valósággá válhat egy élő Toy Story élmény. Képzelj el egy olyan világot, ahol a játékok életre kelnek, és valóban részt vesznek a kalandjainkban!

A Barbie babákat is gyártó Mattel, a világ egyik legismertebb játékgyártója, izgalmas partnerségbe lépett az OpenAI-jal, hogy mesterséges intelligenciával gazdagított játékokat és játékélményeket fejlesszenek ki – áll a Reuters csütörtöki bejelentésében.

Az első AI-alapú termék már idén debütálhat a boltok polcain, és nem csupán a babák világában találkozhatunk vele. A cég, amely ezt a forradalmi újítást hozza, a híres Hot Wheels kisautók és az ikonikus Uno kártyajátékok gyártója is.

A vállalat közleménye alapján az a céljuk, hogy a mesterséges intelligencia "varázsát" olyan játékformákban hasznosítsák, amelyek minden korosztály számára megfelelőek, biztonságosak és innovatívak. Jelenleg azonban nem osztottak meg konkrét információkat a fejlesztésekkel kapcsolatban, így egyelőre kérdéses, hogy valóban életre kel-e a Toy Story világának varázsa.

Az együttműködés nem csupán a játékfejlesztés területére korlátozódik: a Mattel üzleti folyamataihoz is integrálja az OpenAI fejlett megoldásait, mint például a ChatGPT Enterprise-t. Ennek célja a termékinnováció fokozása és a vállalat teljes körű digitális átalakítása.

A Mattel az elmúlt évben is törekedett arra, hogy a klasszikus játékgyártáson túl is bevételekhez jusson: mozifilmeket, tévésorozatokat és mobiljátékokat készítettek többek között a Barbie és a Hot Wheels márkákra építve. Minderre azért is szükségük volt, mert a vállalat játékpiaci bevételei vészesen csökkenni kezdtek. A helyzet kezelésére májusban a cég visszavonta éves pénzügyi előrejelzését, és bejelentette: áremelésre készül néhány termék esetében az amerikai piacon, hogy ellensúlyozza a megnövekedett ellátási lánc költségeit.

Related posts