A digitális jegy bevezetése igazi sikertörténet lett, hiszen mind az utasok, mind a BKK számára számos előnyt hozott.


Alig több mint egy év alatt kétmillió jegyvásárlás történt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) digitális fizetési szolgáltatásán, a Budapest Pay&GO rendszeren keresztül. A BKK közleménye szerint az utasaik már minden harmadik jegyet digitálisan vásárolnak. Idén decemberre a BKK digitális fizetési szolgáltatásán keresztül már kétmillió jegyvásárlás történt - írták.

A legújabb technológiának hála, már nem szükséges regisztrálnunk applikációkban vagy bármilyen online platformon, sőt, még papír alapú jegyet sem kell magunknál hordoznunk. A tranzakciók egyszerűen, fizikai vagy digitális formában, okoseszközünkön tárolt bankkártyával bonyolíthatók le.

A társaság jövőbeli elképzelései szerint a Pay&GO rendszer célja, hogy a lehető legszélesebb körű ügyféligényeket kielégítse. Ennek eredményeként a rendszeresen közösségi közlekedést igénybe vevők és az alkalmi utazók egyaránt könnyedén rátalálhatnak a számukra legelőnyösebb jegy- vagy bérlettípusra.

Related posts