Tudta, hogy az Otthon Start-hitelek milyen különleges lehetőségeket kínálnak?
Az illúziók leomlása - a racionalitás születése -
Az ESG (környezetvédelmi, társadalmi és vállalatirányítási) elvek úgy tűnik, hogy nemcsak átmeneti jelenségként vannak jelen, hanem egyfajta alapértékként integrálódnak a vállalatok működésébe. Az ESG nem csupán egy trend, hanem a fenntartható jövő kulcsfontosságú tényezője, amely segít a cégeknek alkalmazkodni a változó piaci igényekhez és a társadalmi elvárásokhoz. Ahogy a világ egyre inkább a fenntarthatóságra és a felelős üzleti gyakorlatokra összpontosít, úgy az ESG elvek is egyre inkább a mindennapi üzleti döntéshozatal szerves részévé válnak. A kérdés inkább az, hogy hogyan tudjuk ezeket az elveket még hatékonyabban alkalmazni, hogy valódi, tartós változást érjünk el.
Új lendületet kaphat az év elején tapasztalt, SZÉP kártyás lakásfelújítási roham, amelyet a szeptember 1-től igényelhető Otthon Start program pörgethet fel. A K&H Bank adatai szerint igen jelentős volt már év elején is az érdeklődés az új lehetőség iránt - augusztusig több mint 2000 lakásfelújítással kapcsolatos szolgáltatást nyújtó elfogadóhely regisztrált a pénzintézetnél, ezekkel együtt több mint 46 ezer elfogadóhelyet tart nyilván a bank. A K&H Banknál a SZÉP kártyával rendelkező ügyfelek közül 13 ezren használták már ki a lakásfelújítási lehetőséget. Augusztus végéig több mint 780 millió forint értékben költöttek lakásfelújításra, mintegy 30 ezer tranzakció során a kártyatulajdonosok.
Rammacher Zoltán, a K&H lakossági és kkv szegmens marketing vezetője, kiemelte, hogy az új lakáshitelkonstrukció iránti rendkívüli érdeklődés nemcsak a lakásvásárlásokra van hatással, hanem közvetett módon a lakásfelújítási projektekre is. A frissen beszerzett ingatlanok berendezése és korszerűsítése érdekében szükség lesz anyagi forrásokra, amelyeket a SZÉP kártya remekül szolgáltat. A K&H kkv bizalmi index legfrissebb adatai szerint a béren kívüli juttatások között a SZÉP kártya továbbra is az egyik legkedveltebb opciónak számít, hiszen az utolsó negyedévben 5 százalékponttal, összesen 15 százalékra nőtt azon cégek aránya, akik ilyen formában kívánják kiegészíteni a munkavállalóik bérét a következő egy évben. Ez a tendencia új impulzusokat adhat a SZÉP kártyás költéseknek a lakásfelújítások terén.





