Ma egy váratlan gigaakcióval rukkolt elő a Lidl, amely felkavarta a piaci állóvizet. Kíváncsiak vagyunk, hogy milyen lépésekkel reagálnak erre a versenytársak, mint az Aldi, Tesco és Spar. A vásárlók izgalma és a verseny fokozódása új lehetőségeket teremt


A Lidl Magyarország a mai naptól jelentős árcsökkentést hajt végre az egyik legnépszerűbb alapélelmiszeren: a tojás ára átlagosan körülbelül 5%-kal csökken. A vásárlók körében a klasszikus 10 darabos és a gazdaságos 30 darabos kiszerelés a legkedveltebb, ezért a Lidl a gazdaságos kiszerelés árát a legnagyobb mértékben, közel 7%-kal csökkentette.

A Lidl bejelentette, hogy csökkenti a tojások árát, melyek kizárólag magyar beszállítóktól származnak az áruházaikban. A tojások hét különböző méretben és kiszerelésben elérhetők, és az árak átlagosan mintegy 5%-kal mérséklődnek. A vásárlók körében a legnépszerűbbek az M-es méretű klasszikus 10-es és a gazdaságos 30-as kiszerelések, ezek együtt a forgalmazott mennyiség közel felét teszik ki. A 30-as kiszerelés ára több mint 160 forinttal csökken, ami jelentős megtakarítást jelent a vásárlóknak.

A legfrissebb közleményében az áruházlánc hangsúlyozza, hogy a tojásfogyasztás szinte mindennapos jelenség hazánkban. A KSH 2022-es statisztikái szerint a magyarok évente átlagosan 150 tojást fogyasztanak. Érdekes módon vidéken még nagyobb népszerűségnek örvend ez a sokoldalúan felhasználható élelmiszer: míg a fővárosban az átlagos tojásfogyasztás 113 darab, addig a kisebb településeken, községekben ez a szám jelentősen magasabb, elérve a 174 tojást.

A mai napon bejelentett árcsökkentések keretében a legkeresettebb 30 darabos tojáscsomag ára 6,9%-kal mérséklődik. Ezen kívül a 10 darabos S méretű tojások ára is 4,9%-kal csökkent, míg az extra sárga L-es tojásokért 6,7%-kal alacsonyabb árat kell mostantól fizetni.

- Kérlek, formáld meg a szöveget egyedi stílusban - kérte Kovács Tibor, a cég élelmiszer-beszerzésért felelős ügyvezetője.

Related posts